Sunday, September 6, 2009

bila WONDER GIRLS mahu pulang ke Korea?


Wah! nampaknya semakin menjadi2 WG ni.. masih belum balik ke Korea setelah beberapa bulan berada di USA mengikuti siri jelajah konsert Jonas Brothers.. bertuah badan.. bukan sahaja jadi artis pembuka konsert JB, tp dpt gak mempromosikan single, album dan produk mereka di sana..



so x kisah la, lagu Nobody tu popular di negara barat.. sampaikan lagu Nobodu ditukar liriknya kepada Wash Your Body..ekoran penularan wabak H1N1.. memang kelakar r..kalau x caye, cuba tgok dlm utube ni :
[Swine flu song] Wash Your Hands
Too (Parody of Wonder Girl's 'Nobody')



WG berada di US sejak Jun 2009 dan sehingga 31 Ogos lalu, WG telah menghiasi hampir 46 konsert bergerak JB..wah! satu pencapaian yg boleh dibanggakan oleh WG.. bila ditanya mengenai kepulangan mereka ke Korea, pengurus WG iaitu Park Jin Young berkata mereka masih berada dalam perjalanan pulang ke NY..so, xtau lagi la bila WG nak balik ke Korea.. tp, Park Jin Young perlu pulang ke Korea dengan segera kerana 2pm bakal melancarkan album penuh mereka tidak lama lagi..selaku pengurus kepada 2pm juga, Park perlu pulang..ini bermakna WG juga turut akan pulang bersama...begitulah, kalau dah popular, mmg bz kan..artis Malaysia kita ada ke macam tu? hmm... entahlah..tepuk dada tanya r diri sendiri..



No comments:

Post a Comment